Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah 0-8 barov 0-99 PSI. Zelo enostaven za namestitev, traja nekaj sekund. Namestite ga lahko na kateri koli tip avtomobila, tudi na TIR. Izdelek vsebuje notranjo baterijo, polnite jo lahko z mini USB kablom (ni priložen) ali solarno, če je pritrjena na vetrobransko steklo. Prvič ga je treba napolniti s kablom USB.
Velikokrat kolesa izgubijo pritisk, vizualno pa se vidi, da je kolo bolj izpraznjeno šele, ko doseže 1,6 bara. Vizualno, če kolo izgubi do 0,5 BAR, to ni opazno. V tem primeru je obraba pnevmatike večja, zaviranje je na tem kolesu bolj izrazito, kar vodi do segrevanja pnevmatike in diska, poveča se poraba in seveda možnost nesreče, tudi eksplozije pnevmatike. poveča.
S pomočjo nadzornega sistema lahko pravočasno ugotovite, kdaj imate pnevmatiko (čep ali ventil s težavami) in kolo izgubi tlak, v primeru pnevmatike boste vedeli, da je težava na tem kolesu in boste šli do najbližje vulkanizerske delavnice, ne da bi morali zamenjati rezervno kolo. Sistem odda zvočni signal, ko tlak pade pod 1,7 bara. Pri temperaturnih razlikah, vroče hladno bo tlak v pnevmatiki nihal za 1 PSI za vsakih 10 stopinj več, če je vroče ali minus, če se vreme ohladi.
Monitor/Specifikacije:
- Napetost 3,7-5v
- Temperatura skladiščenja -30℃-90℃
- Delovna temperatura -30℃-85℃
- RF frekvenca oddajanja 433,92MHZ+/-50MHZ
- Vrsta zaslona Barvni LCD zaslon
- Delovni tlak 0-102 PSI
- Velikost 95*83*75MM
- Čas uporabe 10-15 dni
- Standardni tovarniški tlak 26-46 PSI
- Kapaciteta baterije solarne plošče 400 ma
- NW 0,3KG 13.GW 0,36KG
Zunanji senzor/specifikacije:
- Življenjska doba baterije 24 mesecev
- Napetost 3V
- Temperatura skladiščenja -30℃-90℃
- Delovna temperatura -30℃-85℃
- Tlačno območje 0-7.0Bar
- Oddana moč ≤10dBm
- Frekvenca prenosa 433,92MHZ
- Velikost 21*17 mm
- Teža 9 gramov
- CE ROHS certifikat
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.